T: +38 (0412) 42-13-99   E: tbzt@hotmail.com   E: zayavka.tbzt@hotmail.com

Необроблена деревина

Прийом заявок на участь в аукціоні з необробленої деревини розпочинається з дня публікації на даному сайті оголошення про проведення аукціону та інформаційного бюлетеня і припиняється попереднім робочим днем його проведення.

Для участі в аукціоні необхідно:

  1. Укласти договір ЕТМ з товарною біржею;
  2. Заявка на участь в аукціоні формується в особистому кабінеті на електронному торгівельному майданчику (tbzt.ebp17.com.ua) та приймається на електронну скриньку zayavka.tbzt@hotmail.com. Для підтвердження реєстрації нового користувача ЕТМ необхідно подати такі документи:
    • копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із вказаними видами діяльності (один із них пов’язаний з переробкою деревини), що містить актуальні відомості (у разі потреби – нотаріально засвідчена копія);
    • копія статуту (у разі потреби – нотаріально засвідчена копія);
    • копія документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
    • довідка Лист на фірмовому бланку підприємства (за наявності), в якій повідомляються наступні дані:
      • повідомлення про те, що підприємство не перебуває в стадії санації, ліквідації чи банкрутства;
      • кількість переробленої необробленої деревини за попередній квартал (куб. м);
      • адреса цеху переробки деревини;
      • перелік обладнання (назва, марка) та кількість;
      • чисельність працюючих.
    • копія документа, що підтверджує призначення керівника (наказ, рішення тощо);
    • довідка про банківські реквізити;
    • заяву з вказаною адресою для отримання оригіналів документів Бланк для поштової адреси;
    • копія паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру фізичної особи-підприємця;
    • копія Дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (за навності);
    • довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на участь в аукціоні (торгах) та на підписання договорів купівлі-продажу.

Всі документи і копії (і скан-копії) документів  повинні бути завірені підписом і печаткою Покупця, за винятком копій документів, які повинні бути посвідчені нотаріально.

Для підтвердження заяви на участь в аукціоні необхідно сплатити:

  1. реєстраційний внесок в розмірі 250.00 грн. (додаткові аукціони) або 500 грн. (основні аукціони) без ПДВ (реквізити для реєстраційного внеску);
  2. гарантійний внесок у розмірі 5% від початкової ціни лотів, заявлених на купівлю (реквізити для гарантійного внеску).

Оригінали документіву подати до офісу ТБ «Житомирські торги» за адресою: 10008, м. Житомир, вул. І. Кочерги, 2а, оф. 9 або надіслати засобами поштового зв’язку. Для активації особистого кабінету (tbzt.ebp17.com.ua) необхідно надіслати скан-копії документів на електронну пошту zayavka.tbzt@hotmail.com, tbzt@hotmail.com.

УВАГА! Юридичні та фізичні особи-підприємці, які надали повний пакет документів та вже приймали участь в аукціонах, додають до заяви лише документи, в яких відбулися зміни або лист-гарантію про відсутність змін в правовстановлюючих документах та реквізитах. Також подається завірена печаткою та підписом керівника підприємства довідка про обсяг переробленої необробленої деревини за попередній квартал.

Додаткову інформацію щодо умов участі в аукціоні можна отримати за телефонами: тел/факс:  (067) 787-18-18, (0412) 42-13-99, (098) 315-10-07.

Приймальний час: понеділок – п’ятниця з 9:00 до 17:00, обідня перерва 13:00-14:00.

Чекаємо на Вас та на Ваші дзвінки!